Na jednym z odwiedzanych przeze mnie forów mignęły wpisy autora reklamującego Pracownię Sigilo. Czymże się owa pracownia zajmuje? Otóż cytując za stroną projektu:

Pracownia SIGILO to miejsce, w którym tworzymy wzornictwo i przedmioty rękodzieła artystycznego, inspirowane sztuką rozmaitych cywilizacji, kultur, tradycji światopoglądowych, nurtów i praktyk hermetycznych.

Nasze prace powstają z pasji, zainteresowań i doświadczeń. Projektowane są z należytą dbałością o przesłanie i sens wyrazu oraz efekt artystyczny. Wkładamy w nie mnóstwo serca i pomyślnych intencji.

Początkowo oburzyłem się formą działań reklamowych. Następnie jednak obejrzałem obrazy. Mimo ograniczonej ilości wzorów (tylko cztery) to nie sposób nie dostrzec w nich pasji autora/autorów. Nie sposób nie dać się jej urzec.

Ps. Nie jestem fanem gadżetów, i nie bywam rozrzutny, niemniej sądzę, że zostanę niebawem, drogą kupna właśnie, posiadaczem kilku koszulek tej pracowni. Chcę w jakiś sposób wyrazić moje uznanie dla emocji, które wzbudziły we mnie te projekty.

