Strona główna > Marchewkowe pole > Realizacja zleceń klientów

Realizacja zleceń klientów

14/01/2011

W dniu dzisiejszym, po otrzymaniu kolejnego zlecenia od klienta, zdecydowałem się sięgnąć do starej korespondencji i rozważam, czy wysłać przypomnienia w kwestii zamówienia na towar wyspecyfikowanego w antycznej korespondencji:

Prośba o wycenę i zamówienie:

szklana kula x1

  • preferowana średnica: 20 cm
  • gęstość: 3,52g/cm3
  • moc: 3 MNo (mega Nostradamus)
  • horyzont czasowy dodatni: 7x24h
  • horyzont czasowy ujemny: 7x24h
  • odchylenie standardowe: nie większe niż 5% wg. skali Merlina

dodatkowe wyposażenie:

  • lewitacyjna podstawka pod kulę
  • antystatyczna szmatka do kurzu
  • moduł ‚telepatii’ do 10 jednoczesnych połączeń mentalnych (tryb full-duplex)
  • moduł pracy zdalnej z użyciem zaawansowanych technik komunikacji elektronicznej i pozazmysłowej (Medium, wersja minimum 2012)

preferencje estetyczne i użytkowe:

  • odcień preferowany różowy
  • powłoka antyodblaskowa
  • powłoka antypoślizgowa

miejsce wykorzystania sprzętu:

  • dział IT (realizacja zleceń klientów)

Wysłać ponownie na kolejkę zakupową czy nie wysłać? Oto jest pytanie!

  1. 14/01/2011 o 12:11

    No tak, o ile prościej z takim narzędziem rozwiązywać typowe „Nie działa mi komputer” czy też „Nie działa mi Otulok” :)

    • 17/01/2011 o 17:49

      Po chwili zastanowienia się doszliśmy do wniosku, że wydanie kwoty od 120 do 900 zł za narzędzie jest działaniem mocno na wyrost. Większość naszych problemów, na odpowiednim stopniu abstrakcji, rozwiązałaby Magiczna kula nr 8 z zestawem 20 standardowych odpowiedzi ;)

  1. No trackbacks yet.
Możliwość komentowania jest wyłączona.
%d blogerów lubi to: