Dzisiaj w całości list mojego przyjaciela, który uruchomił nowe forum tematyczne poświęcone protestantyzmowi i protestantom:

Jakiś czas temu nabyłem prawo do posługiwania się nazwą domenową ‚protestanci.info.pl’ – dałem przy tym pierwotnym właścicielom słowo, że wykorzystam ją zgodnie z przeznaczeniem i nazwą. Mając to na względzie postanowiłem zacząć od uruchomienia forum poświęconego protestantom i protestantyzmowi.

Datę uruchomienia ustaliłem z osobami zaproszonymi do moderacji (podziękowania dla Szymona, Kasi i mam nadzieję, że także Przemka), na pierwszy dzień maja. Forum dostępne jest pod adresem:

http://www.protestanci.info.pl/forum/

Wszystkich tutaj zgromadzonych chciałbym niniejszym zaprosić do odwiedzenia owego forum, a także zachęcić do rejestracji i dyskusji.

Pozdrawiam
Artur

Ps. Mi osobiście miejsce się spodobało. Mam zamiar zacząć pisywać na nim trochę aktywniej.

