Od początku działalności ‚blogowej’ poszukiwałem skryptów zapewniających mi możliwość rozmów ze znajomymi z poziomu WP. Przetestowałem przy tym sporą liczbę tzw. shoutbox’ów i czatów. W efekcie uruchomiłem skrypt o nazwie BlaB Lite 3.5. Jego zalety to:

  • praca w oparciu o technologie: AJAX, PHP, mySQL,
  • zgodność z XHTML 1.0 STRICT oraz CSS2,
  • bardzo łatwa integracja z WP,
  • elastyczność w zakresie zmian wyglądu,
  • wysoka wydajność przy niewielkim obciążeniu zasobów tak serwera jak i stacji klienckiej.

Ze skryptem w działaniu można zapoznać się w dziale porozmawiajmy (dostępny w górnym menu strony), do czego serdecznie zachęcam.

Ps. Dla potrzeb własnych dokonałem tłumaczenia plików lokalizujących skrypt; pozostaję także w kontakcie z autorem, który obiecał mi, iż niebawem moje tłumaczenie zostanie dołączone do oficjalnego repozytorium projektu.

